İki kör köfte yiyormuş, biri diğerine, "Sen de mi çift çift yiyorsun?" diye sormuş, "Nereden bildin?" diye yanıt verince, "Kendimden" demiş...
Çok kısadır, beni çok acıtır.
İnsan yarası yarasına denk geleni severmiş. Aynı acıları
yaşadıklarımızla, aynı ideolojiyi taşıdıklarımızla, aynı cümlenin, aynı
virgüllerinden koptuklarımızla birbirimizi daha kolay anlıyoruz. Bugünlerde
söylenecek söz çok... Ve hiç yok... Şarkımız büyüyor çığ gecelerde...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder