Rüya Körü


"Ben bir kadına aşığım Marta. Onu Tanrıyı sever gibi seviyorum. Ama şunu da biliyorum ki Tanrıyı severken nasıl onunla kendimizi eşit hissedemiyorsak, aşka tutulduğumuzda da kendimizi sevdiğimizle eşit hissedemiyoruz. Bu yüzden aşıklar Tanrı kadar yalnızdır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Popüler Yayınlar