Oscar de la Renta hayatını kaybetti


Ünlü tasarımcı Oscar de la Renta, dün akşam hayatını kaybetti. Amerika’nın Connecticut eyaletindeki evinde hayatını kaybeden tasarımcının neden öldüğü henüz resmi olarak açıklanmadı ama geçmiş yıllarda kanser teşhisi konulan tasarımcının, kanserin getirdiği komplikasyonlar nedeniyle vefat etmiş olabileceği tahmin ediliyor.

Dominik Cumhuriyeti'nde dünyaya gelen, okumak için gittiği İspanya'da moda dünyasına adımını atan tasarımcının koleksiyonlarında İspanyol esintilerini görmek mümkündür. Kadınsı çizgiler taşıyan, moda dünyasında çiçeklerle süslenmiş kadınsı zarif tasarımlarıyla oldukça şık ve iddialı gece elbiseleriyle, gelinlikleriyle ün salmış, ülkemizde de Vakko’da gelinlikleri satılmıştır.  Elizabeth Arden için de çalışmış olan de le Renta, çalışmalarına New York'ta devam etmiştir. Jacqueline Kennedy’den Michelle Obama’ya kadar pek çok kadın için kıyafet tasarlamış Renta, Kenney’nin giydiği beyaz elbisesiyle unutulmaz arasına girmiştir.



Ama ben onu hep Sex and The City’de Carrie’nin denediği gelinliklerden bir tanesi olan ve İspanyol esintileri estiren gelinliğiyle ve “Kadınların son 50 yılda elde ettiği başarıyı, keşke erkekler de 100 yılda elde edebilse… Bunu söylediğim için üzgünüm ama biz gerçekten aptalız” sözüyle hatırlayacağım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Popüler Yayınlar